היועצים המועדפים שלי

    מעוניינים בייעוץ? בואו נדבר!

    סכום הלוואה
    פריסה בשנים
    ריבית שנתית
    החזר חודשי רצוי

    מתי משלמים מס רכישה

    מהדברים המשותפים לכל בני האדם בכל רחבי מדינות העולם, הוא תשלום מיסים. למדינה שלנו יש הון מסוים שמגיע מהמיסים שלנו. המיסים שאנחנו משלמים הם כמעט תמיד מיסים על רווח שעשינו, ישנו אחוז מסוים של מס על המשכורת שלנו, בין אם אנחנו חברה גדולה, עצמאיים, עוסקים מורשים או שכירים, אנחנו משלמים מס. המיסים הללו הולכים לצבא, לרפואה, לחינוך, רפואה, תשתיות ועוד. גם במקרה שבו מכרנו נכס כמו דירה אנחנו מוכרים מס, אבל באופן מוזר שקצת קשה לעכל, אנחנו משלמים מס גם על רכישת דירה. ובאופן חריג, בעצם משלמים מס על השקעה ולא על רווח.


    מתי משלמים מס רכישה
    מס רכישה הוא בעצם מס שאנחנו משלמים על רכישת דירה שרוב עיקרו הוא להשפיע על שוק הנדל"ן, ובעיקר על שוק הנדל"ן להשקעה. על כן, יש הפרדה בתשלום המס בין דירות יחידות לדירות להשקעה. אדם שרוכש את דירתו הראשונה לא ישלם מס רכישה עד תקרה מסוימת (1,744,505 ₪) ולאחריה מתחילות מדרגות בכפוף למחיר הדירה. באופן דומה, גם אדם שהייתה בבעלותו דירה אך מכר אותה, או אדם שרוכש דירה שנייה אך מוכר את דירתו הנוכחית תוך שמונה עשר חודשים פטור ממס. אדם שרוצה לרכוש דירה להשקעה ולהחזיק בבעלותו יותר מדירה אחת, ייאלץ לשלם על כל דירה מס רכישה.
    OS-FINANCE לייעוץ משכנתאות
    אם בידכם השאלה מתי משלמים מס רכישה כדאי שתיוועצו עם יועצי המשכנתאות של OS-FINANCE כדי להבין את התמונה המלאה של ההוצאות אל מול ההשקעה שלכם. בין אם אתם מתכוונים לקנות דירה למגורים ובין אם אתה מחפשים דירה להשקעה, צריך לזכור שישנם הרבה דברים שניתן לעשות עם מס הרכישה, ויש משקיעים שרוכשים דירות על שמותיהם של קרובים ומצליחים למקסם את הוצאות הרכישה לטובתם.

    היועצים שלנו

      צרו קשר icon

      OS-Finance שמה לעצמה למטרה, להנגיש את הידע בתחום המשכנתאות לכלל הציבור, על מנת ליצור בסיס טוב יותר להתמודדות מול נושא חשוב זה.

      אתם מוזמנים להנות ממאמרים ומידע נרחב בנושא המונגש בחינם באתר. בנוסף, למי שעדיין רוצה ייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונדאג שצוות יועצי המשכנתאות הטובים במשק יחזרו אליכם לייעוץ.

      בחר קטגוריה
      איך לקנות דירה
      ביטוח חיים למשכנתא
      ביטול משכנתא
      החזר / החזרי משכנתא
      הלוואה / הלוואות
      יועץ-יועצי משכנתא / משכנתאות
      ייעוץ משכנתא / משכנתאות
      כמה הון עצמי צריך
      מחשבון משכנתא
      מיחזור / מחזור משכנתא
      מס רכישה
      מסלולי משכנתא
      משכנתא / משכנתאות
      משכנתא חוץ בנקאית
      משכנתא לדירה
      משכנתא לזוגות צעירים
      משכנתא לנכס
      מתי משלמים מס רכישה
      ריבית / ריביות משכנתא
      תמהיל משכנתא
      תנאים לקבלת משכנתא
      בחר תתקטגוריה
      בחר מיקום
      הכל
      ירושלים
      מרכז
      חיפושים נפוצים
      טאגים מומלצים
      טאגים נפוצים
      דילוג לתוכן