היועצים המועדפים שלי

    מעוניינים בייעוץ? בואו נדבר!

    סכום הלוואה
    פריסה בשנים
    ריבית שנתית
    החזר חודשי רצוי

    משכנתא דיגיטלית

    בעידן המודרני ניתן לבצע פעולות רבות באמצעות האינטרנט ובעזרת מכשירים דיגיטליים. בין היתר, פעולות בנקאיות שונות כמו הפקדת שקים, העברה בין חשבונות, ובעצם, כמעט כל פעולה בצורה עצמאית או בעזרת נציגי הבנק. כך, ניתן גם לקבל משכנתא דיגיטלית, כמובן, בכפוף לקריטריונים שעל פיהם נותנים אותה. משרד האוצר קבע הנחיות ברורות האומרות כי רוכשי דירה ראשונה יכולים לקבל 75% מערך הנכס, משפרי דיור  70% ואילו רוכשי דירה שנייה או יותר רק 50%.  כך, שהבנקים והגופים החוץ בנקאיים מוגבלים בסכומים הניתנים על ידם.

    הקמת משכנתא הינה תהליך מסודר ובנקים מסוימים מאפשרים לעשות אותו בצורה דיגיטלית. הבנק רוצה לדעת על מצבו הכלכלי של הלווה על יכולת ההחזר שלו, ולכן, מבקש לקבל מסמכים בנקאיים ואחרים. ניתן לשלוח לנציגיו טפסים מקוונים ובין היתר: טופס בקשה הכוללת את פרטי הדירה, גובה הסכום המבוקש ופרטים נוספים. בנוסף, דו"ח שמאות עדכני לגבי הנכס, מסמכים המעידים על כושר ההשתכרות ועוד. לאחר שהבנק מאשר עקרונית את ההלוואה הוא יציג למבקש את מסלולי המשכנתא הקיימים.

    ככלל, ככל שהיא נלקחת לזמן רב יותר, כן, הריבית עליה גבוהה אבל מאידך, ההחזר נמוך יותר. כל אחד יכול לבנות תמהיל המתאים לצרכיו וליכולותיו הכספיות. כדאי לקחת מרווח ביטחון למקרה שנקלעים למשבר כלכלי זמני היכול להגיע מסיבות שונות. השלב האחרון הוא חתימה על הסכם, יצירת שטר משכנתא, הצגת פוליסת ביטוח מתאימה הכוללת ביטוח למבנה וביטוח חיים ועוד. לאחר השלמת כל אלו תינתן ההלוואה וייעשה רישום בטאבו. מומלץ להיעזר ביועצי משכנתא המכירים את כל התחום לעומק. הם יכולים למצוא עבור הלקוח מסלול זול עם הריבית הנמוכה ביותר הקיימת בשוק. בנוסף, לנהל את המשא ומתן מול הבנק וללוות באופן כללי.

    היועצים שלנו

      צרו קשר icon

      OS-Finance שמה לעצמה למטרה, להנגיש את הידע בתחום המשכנתאות לכלל הציבור, על מנת ליצור בסיס טוב יותר להתמודדות מול נושא חשוב זה.

      אתם מוזמנים להנות ממאמרים ומידע נרחב בנושא המונגש בחינם באתר. בנוסף, למי שעדיין רוצה ייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונדאג שצוות יועצי המשכנתאות הטובים במשק יחזרו אליכם לייעוץ.

      בחר קטגוריה
      איך לקנות דירה
      ביטוח חיים למשכנתא
      ביטול משכנתא
      החזר / החזרי משכנתא
      הלוואה / הלוואות
      יועץ-יועצי משכנתא / משכנתאות
      ייעוץ משכנתא / משכנתאות
      כמה הון עצמי צריך
      מחשבון משכנתא
      מיחזור / מחזור משכנתא
      מס רכישה
      מסלולי משכנתא
      משכנתא / משכנתאות
      משכנתא חוץ בנקאית
      משכנתא לדירה
      משכנתא לזוגות צעירים
      משכנתא לנכס
      מתי משלמים מס רכישה
      ריבית / ריביות משכנתא
      תמהיל משכנתא
      תנאים לקבלת משכנתא
      בחר תתקטגוריה
      בחר מיקום
      הכל
      ירושלים
      מרכז
      חיפושים נפוצים
      טאגים מומלצים
      משכנתא / משכנתאות
      הפוכה
      טאגים נפוצים
      עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
      דילוג לתוכן