היועצים המועדפים שלי

    מעוניינים בייעוץ? בואו נדבר!

    סכום הלוואה
    פריסה בשנים
    ריבית שנתית
    החזר חודשי רצוי

    משכנתא לדירה שנייה

    בנק ישראל מטיל מגבלות שונות על מוסדות פיננסיים המספקים משכנתאות לדירות, ובכלל זה, בנקים למשכנתאות ומוסדות חוץ בנקאיים. אחת הסיבות היא שהמדינה איננה מעודדת רכישת דירות רבות מדי על ידי גורם אחד כדי להעלות את היצע הדירות בשוק ולהוריד מחיריהן. כך קובע החוק כי עבור דירה ראשונה ניתן לקבל 75% מימון מערך הדירה. למשפרי דיור 70% ולרוכשי דירה שנייה רק 50%. ידוע לכול, כי, לרוב, משעבדים נותני ההלוואות את הדירות לטובת הלוואה כך, שהן מהוות את הבטוחות העיקריות שהרוכשים יכולים לספק.
    התוצאה היא, כי משכנתא לדירה שנייה תהווה רק כמחצית מערך הנכס. וכאשר מדובר על נכס יקר הרי שיש קושי לספק את יתרת הסכום. יחד עם זאת, במקרים רבים ניתן לפתור את הבעיה הזאת. אלא, שכאן יש צורך לחשוב גם על איך מחזירים אותה. במקרה ויש עדיין משכנתא על הדירה הראשונה צריך להתמודד עם תשלום נוסף. מי שיכול להיערך מבחינה כספית יכול, למשל, לרכוש נכס נוסף ולהשכירו. במקרה של תרחיש כזה דמי השכירות משלמים את המשכנתא, ולעיתים, אף נשאר כסף נוסף מהעסקה. כאשר ההלוואה מסתיימת נשאר הרוכש עם נכס נוסף היכול להקל עליו מבחינה כלכלית.


    יועץ משכנתאות יכול למצוא עבור כל לקוח את המוסד הפיננסי האחד או יותר היכולים לספק את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר. קרי: אחוזי ריבית נמוכים, מסלולי החזר מותאמים, גמישות רבה המאפשר חיסול ומחזור משכנתא בכל עת, החזרת כספים גדולים מדי פעם ועוד, והכול ללא קנסות או מגבלות. היועץ יכול להציע חיפוש בטוחות נוספות לטובת ההלוואה כמו תכניות חיסכון וכספי קרנות השתלמות שלא כדאי לפדות. מומלץ להיעזר בו כדי למקסם את האפשרויות העומדות על הפרק, ולבסוף, לבחור את האופציה המועדפת.

    היועצים שלנו

      צרו קשר icon

      OS-Finance שמה לעצמה למטרה, להנגיש את הידע בתחום המשכנתאות לכלל הציבור, על מנת ליצור בסיס טוב יותר להתמודדות מול נושא חשוב זה.

      אתם מוזמנים להנות ממאמרים ומידע נרחב בנושא המונגש בחינם באתר. בנוסף, למי שעדיין רוצה ייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונדאג שצוות יועצי המשכנתאות הטובים במשק יחזרו אליכם לייעוץ.

      בחר קטגוריה
      איך לקנות דירה
      ביטוח חיים למשכנתא
      ביטול משכנתא
      החזר / החזרי משכנתא
      הלוואה / הלוואות
      יועץ-יועצי משכנתא / משכנתאות
      ייעוץ משכנתא / משכנתאות
      כמה הון עצמי צריך
      מחשבון משכנתא
      מיחזור / מחזור משכנתא
      מס רכישה
      מסלולי משכנתא
      משכנתא / משכנתאות
      משכנתא חוץ בנקאית
      משכנתא לדירה
      משכנתא לזוגות צעירים
      משכנתא לנכס
      מתי משלמים מס רכישה
      ריבית / ריביות משכנתא
      תמהיל משכנתא
      תנאים לקבלת משכנתא
      בחר תתקטגוריה
      בחר מיקום
      הכל
      ירושלים
      מרכז
      טאגים מומלצים
      משכנתא / משכנתאות
      במחיר למשתכן
      ירושלים
      טאגים נפוצים
      עוד לא בוצעו חיפושי טאג בעמוד.
      דילוג לתוכן