היועצים המועדפים שלי

    מעוניינים בייעוץ? בואו נדבר!

    סכום הלוואה
    פריסה בשנים
    ריבית שנתית
    החזר חודשי רצוי

    ביטוח חיים למשכנתא עד איזה גיל

    דירות רבות נרכשות על ידי זוגות צעירים ואנשים אחרים. לרוב, אין באפשרותם להביא את מלוא הסכום ונזקקים למשכנתאות, ולעיתים, גם להלוואות משלימות.

    בנקים ומוסדות חוץ בנקאיים נותנים את ההלוואה, ולכל אחד מהם, יש מספר מסלולים אותם הוא מציע לכל מבקש. ההלוואות ניתנות למספר שנים מגוון ויש כאלה של למעלה מ25 שנים. ככל שההלוואה היא לזמן ארוך, כן, הריבית עליה תהיה גבוהה. לבנק יש מספר תנאים נוספים, ובין היתר, הוא מבקש לספק לו פוליסת ביטוח חיים ומבנה.

    הלוואה משלימה להון עצמי

    נשאלת השאלה: ביטוח חיים למשכנתא עד איזה גיל? התשובה היא שככל שקיימת משכנתא והיא אינה מחוסלת יש צורך בביטוח חיים. יחד עם זאת, הבנק מגביל את ההחזר עד לגיל של כ 75 שנים בקירוב. הוא, לרוב, אינו מאשר גרירת משכנתא מעבר לכך. בנוסף, הוא מוודא שללווה יש יכולת כלכלית טובה, וכן, יכולת להחזיר את ההחזרים החודשיים כסדרם. בעת הגשת הבקשה הוא מבקש לקבל לידיו תזרימי עו"ש, תלושי שכר ומסמכים כלכליים אחרים. כן, ירצה דו"ח שמאי מעודכן המעיד על ערך הנכס.

    נטילת כל הלוואה היא התחייבות שנוטל עליו הלווה למשך שנים רבות. הוא חייב לתכנן את ההחזר העתידי כדי שלא יעיק עליו ויאפשר לו התנהלות כלכלית סבירה. יש צורך לקחת טווח ביטחון למקרה שהוא נקלע לתקופה כלכלית קשה. דרך נוספת להקטנת סיכונים היא על ידי נטילת משכנתא גמישה. כזאת שניתן לחסל בכל עת או עם אפשרות לדחות תשלומי כספים בהסכמה כאשר יש צורך בכך. יש לכך חשיבות רבה מאוד כשר נוטלים משכנתא בגיל מאוחר. מומלץ להיעזר ביועץ משכנתאות בעל ניסיון ולקבל ממנו שירות. הוא ייעץ וימצא מסלול משכנתא המתאים ביותר מבחינת כל התנאים. בכך יוכל לחסוך ללקוח כסף רב.

    היועצים שלנו

      צרו קשר icon

      OS-Finance שמה לעצמה למטרה, להנגיש את הידע בתחום המשכנתאות לכלל הציבור, על מנת ליצור בסיס טוב יותר להתמודדות מול נושא חשוב זה.

      אתם מוזמנים להנות ממאמרים ומידע נרחב בנושא המונגש בחינם באתר. בנוסף, למי שעדיין רוצה ייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונדאג שצוות יועצי המשכנתאות הטובים במשק יחזרו אליכם לייעוץ.

      בחר קטגוריה
      איך לקנות דירה
      ביטוח חיים למשכנתא
      ביטול משכנתא
      החזר / החזרי משכנתא
      הלוואה / הלוואות
      יועץ-יועצי משכנתא / משכנתאות
      ייעוץ משכנתא / משכנתאות
      כמה הון עצמי צריך
      מחשבון משכנתא
      מיחזור / מחזור משכנתא
      מס רכישה
      מסלולי משכנתא
      משכנתא / משכנתאות
      משכנתא חוץ בנקאית
      משכנתא לדירה
      משכנתא לזוגות צעירים
      משכנתא לנכס
      מתי משלמים מס רכישה
      ריבית / ריביות משכנתא
      תמהיל משכנתא
      תנאים לקבלת משכנתא
      בחר תתקטגוריה
      בחר מיקום
      הכל
      ירושלים
      מרכז
      חיפושים נפוצים
      טאגים מומלצים
      טאגים נפוצים
      דילוג לתוכן