היועצים המועדפים שלי

    מעוניינים בייעוץ? בואו נדבר!

    סכום הלוואה
    פריסה בשנים
    ריבית שנתית
    החזר חודשי רצוי

    ביטוח חיים למשכנתא מעל גיל 60

    משכנתאות ניתן לקבל עד גיל מאוחר בתנאי שעומדים בקריטריונים של הבנקים והמוסדות החוץ בנקאיים המספקים אותן. יחד עם זאת, הבנקים, לרוב, מגבילים את הגיל להחזר.

    הם מעוניינים שההלוואות יחוסלו עד גיל 75 לערך. לכן, הם לא יסכימו, לרוב, לאשר הלוואה החורגת מתנאים אלו. היות וניתן לקבל הלוואות לתקופות שונות כולל ארוכות אז נשמרת מידת הגמישות אצל אנשים רבים. בדרך כלל אנשים לא נוטלים את המשכנתאות מעבר לגיל 50. בכל אופן, אם אדם לוקח בגיל 60 למשל, הוא יכול לבחור באחת שמחזירים אותה תוך 15 שנים.

    אחד התנאים של הבנקים לקבלת הכסף הוא הצגת פוליסת ביטוח חיים ומבנה. ניתן לקבל ביטוח חיים למשכנתא מעל לגיל 60  אצל חברת ביטוח או סוכנות ביטוח השייכת לבנק או עובדת עימו. יחד עם זאת, כל אחד יכול להביא ביטוח מכל חברה אחרת. רצוי, איפה, לערוך סקר שווקים ולמצוא פוליסה זולה ומתאימה  בבחינת הצרכים ודרישות הבנק. הביטוח נועד לכסות את הבנק בכל מקרה בו בעל הפליסה, חלילה, נפטר. חלקה השני של הפוליסה הוא ביטוח למבנה העלול להינזק בצורה רצינית עקב רעידת אדמה, שריפה, שיטפון ועוד.

    צריך לתכנן היטב נטילת משכנתא בגיל מבוגר. חשוב מאוד להבטיח, שהתשלומים החודשיים לא יכבידו על ההתנהלות הכספית החודשית. זהו תסריט קשה המדריך גם את מנוחתם של הבנקאים, ולכן, יבקשו לקבל לידם בעת הגשת הבקשה  מסמכים פיננסיים מהבנק המעידים על המצב הכלכלי של הלווה. הם ירצו לראות גם תלושי שכר המעידים על כושר ההשתכרות שלו. כל לווה צריך למצוא את האיזון הנדרש. כדאי לקבל מידע וייעוץ מיועץ משכנתאות הבקיא בכל התחום. הוא אף יכול למצוא את המסלול הנוח ביותר מבחינת כל התנאים.

    היועצים שלנו

      צרו קשר icon

      OS-Finance שמה לעצמה למטרה, להנגיש את הידע בתחום המשכנתאות לכלל הציבור, על מנת ליצור בסיס טוב יותר להתמודדות מול נושא חשוב זה.

      אתם מוזמנים להנות ממאמרים ומידע נרחב בנושא המונגש בחינם באתר. בנוסף, למי שעדיין רוצה ייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונדאג שצוות יועצי המשכנתאות הטובים במשק יחזרו אליכם לייעוץ.

      בחר קטגוריה
      איך לקנות דירה
      ביטוח חיים למשכנתא
      ביטול משכנתא
      החזר / החזרי משכנתא
      הלוואה / הלוואות
      יועץ-יועצי משכנתא / משכנתאות
      ייעוץ משכנתא / משכנתאות
      כמה הון עצמי צריך
      מחשבון משכנתא
      מיחזור / מחזור משכנתא
      מס רכישה
      מסלולי משכנתא
      משכנתא / משכנתאות
      משכנתא חוץ בנקאית
      משכנתא לדירה
      משכנתא לזוגות צעירים
      משכנתא לנכס
      מתי משלמים מס רכישה
      ריבית / ריביות משכנתא
      תמהיל משכנתא
      תנאים לקבלת משכנתא
      בחר תתקטגוריה
      בחר מיקום
      הכל
      ירושלים
      מרכז
      חיפושים נפוצים
      טאגים מומלצים
      טאגים נפוצים
      דילוג לתוכן