היועצים המועדפים שלי

    מעוניינים בייעוץ? בואו נדבר!

    סכום הלוואה
    פריסה בשנים
    ריבית שנתית
    החזר חודשי רצוי

    איך לקחת משכנתא נכון

    אנשים רבים שבכוונתם לרכוש דירה תוהים איך לקחת משכנתא נכון אל מול ההכנסות שלהם ואל מול הנכס שהם רוצים לקנות. משכנתא נכונה מורכבת מגורמים רבים ומצריכה מחקר רציני
    של הנכס ושל יכולותיו הכלכליות ושאיפותיו העתידיות של הרוכש. בעוד אחדים יקנו דירות להשקעה ויוכלו להתפשר על מימון עצמי גבוה בעבור נכס שמטרתו להימכר בעתיד כי צפויה לו עליית ערך רצינית, אחרים מחפשים נכס עבור עצמם ועבור גידול ילדיהם, ומחפשים דווקא להקל בתשלומים החודשיים. ישנם משתנים רבים ובמיוחד עבור זה הומצא מקצוע יועצי המשכנתאות, שעל אף שהוא חדש יחסית, נהפך פופולרי מאד בקרב משקיעים ורוכשים למגורים בשנים האחרונות.

    איך לקחת משכנתא נכון?
    משכנתא נכונה לוקחת בחשבון לא רק את ערך הנכס ואת היכולת הכלכלית של הרוכש, אלא גם מתייחסת לעתיד כמשתנה שיש לקחת אותו בחשבון. דירה להשקעה לצורך העניין, צריכה לקחת בחשבון שיקולים של היתרי בנייה, אם בכוונת המשקיע לקנות דירה שמיועדת להריסה. במקרה של רוכשי דירה למגורים, יש לנבא יכולות כלכליות עתידיות ביחס להתווספות נפשות למשפחה, הצורך של אחד מבני הבית לא לעבוד וכדומה. כמובן, עבור רוכשים חדשים שזו דירתם הראשונה, ישנם המון משתנים שלא לוקחים בחשבון, ביניהם כמה עולה עורך דין רכישת דירה, תשלום תיווך ועוד. יועצי משכנתאות מלווים את הרוכשים משלביו הראשונים של התהליך ועד לקבלת המשכנתא, ולפעמים אף מטרתם היא לא רק לבדוק אם המשכנתא נכונה עבור הבן אדם, אלא האם כדאי לעשות השקעה כלכלית אחרת ולבנות תוכנית כלכלית משפחתית לרכישה עתידית נכונה יותר.

    OS-FINANCE יועצי משכנתאות ופיננסיים
    OS-FINANCE הוא אתר לחברת משכנתאות בו תמצאו מידע רב עבור רוכשי דירות לכל מטרה שהיא. היועצים שלנו ילוו אתכם ויבדקו עבורכם את כל פרטי העסקה והכדאיות שלה.

      צרו קשר icon

      OS-Finance שמה לעצמה למטרה, להנגיש את הידע בתחום המשכנתאות לכלל הציבור, על מנת ליצור בסיס טוב יותר להתמודדות מול נושא חשוב זה.

      אתם מוזמנים להנות ממאמרים ומידע נרחב בנושא המונגש בחינם באתר. בנוסף, למי שעדיין רוצה ייעוץ מקצועי, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונדאג שצוות יועצי המשכנתאות הטובים במשק יחזרו אליכם לייעוץ.

      בחר קטגוריה
      איך לקנות דירה
      ביטוח חיים למשכנתא
      ביטול משכנתא
      החזר / החזרי משכנתא
      הלוואה / הלוואות
      יועץ-יועצי משכנתא / משכנתאות
      ייעוץ משכנתא / משכנתאות
      כמה הון עצמי צריך
      מחשבון משכנתא
      מיחזור / מחזור משכנתא
      מס רכישה
      מסלולי משכנתא
      משכנתא / משכנתאות
      משכנתא חוץ בנקאית
      משכנתא לדירה
      משכנתא לזוגות צעירים
      משכנתא לנכס
      מתי משלמים מס רכישה
      ריבית / ריביות משכנתא
      תמהיל משכנתא
      תנאים לקבלת משכנתא
      בחר תתקטגוריה
      בחר מיקום
      הכל
      ירושלים
      מרכז
      חיפושים נפוצים
      טאגים מומלצים
      טאגים נפוצים
      דילוג לתוכן